Mijn man drink en ontkent alles, ik heb hem nog niet aggressief meegemaakt, wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
12 jaar geleden
Je ging toch vreemd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat zag ik ook heel even snel staan in een vraag die net zo snel weer verdween.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat maakt het eventuele vreemd gaan uit voor de vraag?(lekker weg modden deze reacties, inclusief de mijne)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaf ze zelf aan en kan van invloed zijn op het antwoord op deze vraag.

Antwoorden (4)

De grote vraag is: Waarom denk jij dat hij drinkt? Zeggen anderen dat? Dan is het hun worod tegenover het jouwe en kan je je ook afvragen waarom de anderen je echtgenoot zwart maken.

Als hij echt drinkt, en effectief liegt over het drinken, dan moet je je afvragen of je je leven door wilt brengen met een partner die bewust tegenover jou liegt.

Hoe dit met aggressie te maken heeft snap ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eens voorzichtig met hem gaan praten en zeggen wat je op het hart ligt. Zoek wel een moment uit waarop hij nog nuchter is. De kans dat hij agressief wordt is dan wel minder. Het zal waarschijnlijk niet helpen om van zijn drankprobleem af te komen maar misschien wordt hij dan wel wat rustiger naar je toe. Als dat echt niet helpt en als hij agressief wordt kun je nog altijd hulp vragen van Korrelatie.

http://www.korrelatie.nl/thema-s/verslaving/85/alcoholverslaving.html

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij je man hebt betrapt op alcohol drinken en hij doet of jij gek bent zou ik toch even achter mijn oren krabben of hij mijn liefde wel waard is. Datzelfde geldt met lege flessen vinden, alcohol ruiken, gek doen en eventueel aggressief doen (is nog niet van toepassing lees ik.

Kort samengevat: Als jij bewijzen hebt van alcoholmis(ge)bruik en hij liegt glashard in jouw gezicht kan je hem toch wel even vragen of hij nog wel genoeg van jou houdt om je de waarheid te kunnen vertellen en de tijd met jouw nuchter door te brengen (of minder dronken).
Blijft hij liegen.....met een leugenaar wil je toch niet samenwonen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er het beste achter komen waarom hij de behoefte heeft om te drinken...