Nee, dat klopt niet. In de bijgevoegde website staat zelfs dat groenten en fruit met veel antioxidanten, (waaronder citrusvruchten) kunnen bijdragen om de symptomen van epilepsie te verminderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

wel weet ik dat je bij migraine geen:
- Citrusvruchten: sinaasappelen, citroenen beter kunt vermijden daar de kans groot is op een migraine aanval.

En alleen weet ik als je Tegretol ook wel Carbamazepine neemt dit niet tezamen moet nemen met
grapefruit.