Hoeveel calorien zitten er in een plak cake met glazuur er over heen?

Gewoon een gemiddelde dikte plak cake. Ik probeer aan te komen en probeer dus kleine maar calorie volle dingen te eten... en ik vroeg me af hoeveel calorien er in zaten.
De cake was zelf gemaakt door me zus.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb er daarnet een gegeten :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed zo!
Ritsuka
12 jaar geleden
lekker zo'n cake :)
probeer in elk geval ervan te genieten, van de smaak etc.

Het beste antwoord

Volgens mij wil je dat niet weten... Dan krijg je abrupte braakneigingen.. Namelijk zonder glazuur al 130 kcal, en de glazuur; ligt eraan hoe dik het erop zit hé ;). Maar ga maar voor het gemak uit van tegen de 200 kcal..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ehm ik denk zo rond de 200 kcal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow! dat is eigenlijk best wel heel veel.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zeuren als je aan wilt komen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil niet achterdochtig overkomen maar hoe je reageerd en hoe je jezelf verdedigt in de vraagstelling zelf denk ik dag je juist niet wilt aankomen..klopt dat??(kan het ook fout hebben maar goed)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik wil wel aankomen alleen is dit nogal moeilijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh oke,waarom vind je het zo moeilijk?
Dat is niet te zeggen, als je de ingredienten niet weet. Het kan varieren van 200 kcal/100 gr tot wel 500 kcal/100 gr. Hoe zwaar de plak is, hangt ook weer af van de ingredienten. Als je toch moet aankomen, ga er maar vanuit dat dat lukt met lekkere cake. :oP Succes!