eet ik te weinig

Ik ben momenteel vrijwilligers werk aan het verichten in oeganda. Ik heb geen behoefte om te eten.vhet enige wat ik eet is als ontbijt: een omelet met tomaat en wat ananas of een rolex (soort pamenkoek met een ei en ui erin. En 's avonds eet ik patat met kip. Dit doe ik nu al 2weken en heb nog nergens last van. Is dit eet patroon verkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Echt gezond is het niet. Ik weet niet hoe lang je blijft, maar als je nog een week blijft zou ik toch maar meer variatie in je eetpatroon aanbrengen, zeker voor 's avonds. Beter is om ook te lunchen, maar dat is het minst noodzakelijk. Als daar geen gelegenheid toe is door voedselgebrek kun je die maaltijd als eerste overslaan. Belangrijker dan eten met de lunch is om heel veel te drinken, liefst bij voorbaat al met ORS als het warm is. Drink veel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik drink zoon 2 liter per dag. Lunch is geen optie. Avondetenn is al veranderd. Tnx!

Andere antwoorden (1)

Het is beter om ook te lunchen, en patat met kip lijkt me niet erg gezond, elke dag. Verstandig is meer variatie.