Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een fles cola en die is geldig tot 31 maart 2011 is die nog te drinken? heeft koel in kelder gestaan altijd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
35.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Nou volgens mij wel. Cola is één en al suiker en dat kan niet echt bederven.
Alleen er zal niet zo veel prik meer in zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan als de cola fles helder is dan kan dat. De prik kan er wel deels vanaf zijn maar grote kans dat de cola nog het zelfde smaakt als altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staan vaak op de fles: tenminste houdbaar tot...
Wil niet zeggen dat het niet langer houdbaar is, winkeliers mogen het alleen niet meer verkopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat mag de winkelier wel. Alleen ligt een eventueel risico niet meer bij de fabrikant maar bij de winkelier. Alleen zuivelproducten mogen na de vervaldatum niet meer verkocht worden.
Dit is wel een twijfel geval, cola is inderdaad 1 en al suiker maar anderzijds moet je ook nog rekening houden met de houdbaarheidsdatum. De kans zit er wel in dat de bruis er een beetje uit is gegaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zegt dat de cola,in een kelder heeft gestaan.
Dan wil dat zeggen dat de cola ,,bijna constant op dezelfde temperatuur is geweest.
Dit komt de cola alleen maar ten goede.
Hoe vast de dop er ook op zit,,,op een gegeven moment komt er minimaal lucht bij.
En de prik wordt minder.
Maar in dit geval kun je het nog rustig opdrinken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zijn die flessen onder die omstandigheden nog wel een jaar na datum houdbaar. Je moest eens weten hoe lang ze soms vroeger bij kleine kruideniertjes stonden toen er nog geen houdbaarheidsdatum bestond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou gwn een nieuwe fles kopen.. zo duur is een fles cola niet.
Ik bedoel maar zo, je weer maar nooit. Dalijk blijkt hij toch over de datum te zijn, en lig jij ziek in bed..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon opdrinken. je proeft vanzelf of het nog lekker is. ik heb er ervaring mee, cola blijft in een ongeopende fles echt heel erg lang goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat niet voor niets een datum op!
Als het over datum is, niet aarzelen, meteen weggooien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding