Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Opwekken eetlust

Bestaat er een middel dat eetlust opwekt. Krijg nl s'morgens geen hap door mijn keel. Ook geen drink ontbijt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Een witte porto helpt altijd wel maar is mss geen goed idee in de ochtend of om elke keer te doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
gelijk 's ochtends aan de drank?
Eetlustopwekkende kruiden zijn onder andere; kalmoes, paardebloem, artisjok en andere bittere kruiden.
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden
Ik heb bij een vroeg ontbijt ook nooit echt trek, hoe later het ontbijt (weekend) hoe meer ik lust. Dus misschien kun je je ontbijt wat uitstellen en om n uur of 10 een paar boterhammen eten.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Bouillon zou eetlustopwekkend zijn, en een wijntje, maar dat is 's ochtends niet aan te bevelen.
Toch denk ik dat het beter is om je er niet al te druk over te maken, en dan wat later te eten. Zorg dat je voldoende drinkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonnatura heeft een heerlijke ontbijtkruidenthee, met oa. pepermunt. Als je dit op je nuchtere maag, zó uit bed, drinkt, denk ik, dat je er echt wel een volkorenbeschuitje ingewurgd krijgt, een half uurtje later.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begin dan wel met een bekertje (verse) sap en een kop thee. Maak een lekkere cracker klaar of een boterham en eet die onderweg in de bus/trein als je naar school/werk gaat. Of in de eerste pauze.

Je lichaam komt waarschijnlijk laat en traag op gang. Verschuif dan de ontbijttijd. Maar niet overslaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding