Kan men na het drinken van enkele glazen echte schuimwijn van goede kwaliteit hevige buikloop krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Controleer even of er misschien conserveringsmiddelen inzitten. Ook zijn zoetmakers (aspertaan, etc) berucht om de laxerende werking.

Het beste antwoord

Ja: als de wijn niet goed bewaard wordt, als diegene niet goed tegen druiven kan, als er veel sulfiet in zit, als de wijn te koud is voor de ingewanden...