Beschuit op zich is niet gezond of ongezond, het gaat er om of je er iets en wat je er op doet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zeker volkoren beschuit is erg gezond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongezond voor je nachtrust nadat je ze in bed gegeten hebt. (-:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, ha!! lol
Gewone beschuit is net zo (on)gezond als witbrood en volkoren beschuit is op dezelfde manier te vergelijken met volkorenbrood. Volkorenbeschuit is dus een gezondere keuze maar onder een paar verse aardbeien vind ik de smaak van volkoren toch te veel overheersen. Maar zo af en toe een kleine concessie moet kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk is beschuit zoals brood, maar dan zonder water.
Dus even gezond als brood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet er natuurlijk ook wel rekening mee houden dat er een hoeveelheid toegevoegde suiker inzit.
En als ze niet volkoren zijn kan je ze ook beter laten.