Fruit eten is erg belangrijk. Welke fruit is slecht voor je? (tijdens afvallen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Kimath
13 jaar geleden
alle fruit is slecht voor je als je er te veel van eet, wegens de suikers en fruitzuren (in de meeste).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fruit kan toch niet slecht voor je zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt iedereen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Imran1987: als je klaar bent met de vraag, sluit je 'm dan ook even? Ga naar de site, en kijk dan bij 'help' FAQ en richtlijnen hoe en wat.

Antwoorden (6)

Druiven.

Mijn tante heeft een tijdje bij een dietist gelopen en mocht tijdens haar dieet maximaal 8 druiven als fruit eten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en bananen zijn ook erg rijk aan calorieën.

http://www.dieetwijzer.com/fruitdieet.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkel (vers of gedroogd) fruit is slecht voor je, wissel zoveel mogelijk af.
Fruit uit blik, op siroop, zou ik wel laten staan, net als bewerkte dingen met veel suiker zoals appelmoes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles is slecht als je er te veel van eet. Ik zag een keer op tv iemand (een Amerikaan natuurlijk) die een paar honderd kilo woog en maar niet afviel. Hij snapte er niets van want hij at niets dan sinaasappels. Hij bleek er alleen wel 28 per dag te eten...
Er zit veel suiker in fruit, dus als je er te veel van eet kan je er echt dik van worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt slecht fruit is er niet. Wel heb ik een lijstje van De tien gezondste fruitsoorten
Deze fruitsoorten zijn erg gezond, ze geven je de beste voedingsstoffen, en verminderen bovendien het risico op dodelijke ziektes zoals kanker, diabetes en hart en vaatziekten. Behalve een korte beschrijving wordt tevens aangegeven hoe de fruitsoorten te consumeren in het dagelijkse voedingspatroon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druiven zitten vol met suiker. Niet goed om te eten als je op dieet bent of als je gevoelig ben voor suiker (hypoglycaemie, diabetes enz.).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slecht is het niet, maar mango heeft ook wel veel calorieën.

Toegevoegd na 4 minuten:
En niet te vergeten: Avocado! Deze vrucht heeft een caloriegehalte van liefst 112 kcal per 100 gram. Geen enkel plantaardig voedsel is zo calorierijk.