is er een rede voor dat ik nooit Honger heb?

ik heb nooit honger, dit is ECHT niet expres of aan geleerd en ik eet ondanks dat gerust veel (blijft lekker) maar ik heb wel altijd dorst! ik vergeet vaak te eten ('s middags) omdat ik dan bezig ben en dan leef ik dus de hele dag op een ontbijt en avond eten maar ik heb geen honger! vaak eet ik dan uit school 2 broodjes omdat ik weet dat het slecht is niet te eten! ik drink wel echt heel veel de hele dag door, dit alles is al zo sinds mijn 2de ofzo echt altijd al eigenlijk..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat je geen echt duidelijke antwoorden krijgt. Ik weet het ook niet. Vind het wel heel goed van je dat je toch netjes eet als je thuiskomt omdat je weet dat je het nodig hebt. Ik hoop dat er nog een concreet antwoord komt van iemand die er verstand van heeft, maar in ieder geval: blijf zo doorgaan met verstandig eten! Heel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja moet toch wat xD

Het beste antwoord

De een heeft mee voedsel nodig dan de ander en waarschijnlijk eet je toch voldoende, temeer omdat je schrijft dat dit al vanaf je vroegste kinderjaren zo is. En als je het niet vertrouwt, vraag het dan eens aan je huisarts, daar kom je waarschijnlijk toch wel af en toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat je het zo gewend bent en jou lichaam past zich aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt omdat onze ouders en overgrootouders hard gewerkt hebben. Hierdoor is er altijd eten en hoef je nooit echt honger te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd, kinderen in Afrika hebben honger, wij hebben trek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wordt er nog serieus
antwoord gegeven? jeetje! ik bedoel dus echt niet, ook niet als ik niet heb gegeten echt nooit!
Ik heb dit ook soms.. Ik ben zelf
ook wel tanger van mezelf maar heb ook dagen dat ik wel een goeie eetlust heb. Probeer idd veel te drinken, maar je lichaam is daar aangewend:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben ook wel tenger van mezelf alleen sport ik heel veel en heb ik daar door enorme boven benen schijnt wel mee te vallen maar niet in vergelijking met mijn taille xD maar goed..
heb je misschien
stress??