Waar kan ik suikervrije zoete rijstpap bestellen via het internet?

Degene die ik tot nu toe in de supermarkten tegengekomen ben bevatten allemaal toegevoegde suikers; kan ik ergens via het internet rijstpap bestellen zonder toegevoegde suiker?

Het mag eventueel gezoet zijn met caloriearme zoetstoffen.

En als laatst: het mag absoluut geen vanille(smaak) bevatten omdat ik allergisch ben aan vanille en verder wil ik geen recepten lezen, dus het moet ergens te bestellen zijn (kant-en-klaar).

P.S.: ik woon in België.

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik ben vergeten erbij te zetten dat het ook koemelkvrij moet zijn!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
Zoet zonder suiker gaat lastig, mag honing wel? Dan kun je overwegen het zelf te maken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stevia zou geweldig zijn Ritsuka, ik ben wel vergeten dat het ook koemelkvrij moet zijn...
Ritsuka
10 jaar geleden
Daar word het lastiger van :p
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Afin, heb je een goed/duidelijk recept dan? Met exacte getallen en gewichten :)

Antwoorden (1)

volgens mij hier,en geloof ook zonder vanille:
http://winkel.lekkersuithetpajottenland.be/?product=rijstpap-suikervrij
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ziet er lekker uit, ik ben wel vergeten te schrijven dat het ook koemelkvrij moet zijn :(
fremar
10 jaar geleden
Vrees dat dit een onmogelijke opdracht is.
fremar
10 jaar geleden
Als je de vanille weg laat heb je hier wel een recepte om zelf te maken:
http://www.libelle-lekker.be/recepten/eten/6559/rijstpap-zonder-lactose
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hey Fremar, pracht van een recept alleen wou ik vragen met wat ik die kaneel het best kan vervangen, ik eet niet graag kaneel, heb je enkele alternatieven voor die kaneel? Ik hoop dat ik nog een reactie krijg, je krijg morgen alvast een +11 van mij! Groetjes
fremar
10 jaar geleden
Wat je zou kunnen gebruiken en wat zeer goed past bij rijstpap is saffraan,dit is wel wat prijzig maar je hebt er maar zeer weinig van nodig.
Doet mij altijd aan de rijstpap van mijn moeder denken.
http://www.volrecepten.be/z/rijstpap-met-saffraan.html