Hoe maak in mijn maag zo leeg mogelijk?

Ik eet over 15 minuten pannenkoeken, hoe maak ik mijn maag zo leeg mogelijk?

Toegevoegd na 7 minuten:
VOOR het eten ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij lust jij graag pannenkoeken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoorden heeft nu geen zin meer, je zit al te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ie veel heeft gesnoept en dat ie niet wil dat zijn/haar moeder er achter komt dus wil ie goed eten(herken ik)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eet smakelijk :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel, ze waren lekker ;)

Het beste antwoord

Ga naar buiten, een kwartiertje hardlopen of skaten of rolschaatsen of fietsen of skateboarden. Zo flink mogelijk bewegen. Als je dan straks weer terugkomt ben je lekker fris en hongerig!
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had nog maar 5 minuten toen ik het las, maar de volgende keer ga ik het zeker proberen ;)

Andere antwoorden (4)

Waarom wil je dat eigenlijk doen?
Het is niet gezond, maar vinger achter in de mond en alles komt er wel uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het superlekker is en ik er graag zoveel mogelijk lust ;D
Als je over 15 minuten je maag al leeg wil hebben, dan is het enige dat je in de tussentijds nog kan proberen, om over te geven, door bijv je vinger in je keel te steken.

Maar of dit nou echt je eetlust opwekt...?
13 jaar geleden
wil je voor het eten een lege maag of na het eten, en waarom

je maag is echt leeg als je het leeg laat pompen door een arts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dan weer een beetje aan de extreme kant is, voor een paar pannekoeken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja idd. en ik denk niet dat zoiets lukt in een kwartier ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, maar het is dan wel zo leeg mogelijk (de vraag)
ik vind het zowiezo extreem om je maag leeg te maken voor het eten. :)
Waarom moet die maag leeg voor het eten ,als je eten niet verteerd is ,en je hebt nog geen honger ,wacht dan tot morgenvroeg ,dan is hij zeker leeg !!!