wat is de beste manier om je buik plat te krijgen?

ik eet niet te veel ik sport elke dag een uur. maar mijn buik gaat niet weg. Hoe krijg ik dat voor elkaar???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Buiktrainingen
sit-up's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is de beste manier om stevige buikspieren te krijgen, niet om af te vallen.
Dan zal dat wel in je bouw zitten.
Je bent 21 jaar en dan is het wel normaal om een buikje te hebben hoor.
Je organen moeten toch ergens een plek hebben?

De drang om te beantwoorden aan de “ideale” maten kan leiden tot extreem bezig zijn met het lichaam en het gewicht. In sommige gevallen kan dit de gezondheid benadelen. Want de principes van een gezonde voeding zijn niet meer terug te vinden in eenzijdige diëten of dieetpillen.

Vreemd aan het huidige - voorlopig nog - schoonheidsideaal voor de vrouw, is dat ze er uitziet als een onvolwassen man.

Lees meer meningen in de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Touwtje springen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wel voor vetverbranding.
Maar als je toch al iedere dag een uur sport?
Kimath
13 jaar geleden
En het is nog leuk ook, vooral trampoline, ik denk dat ik dat ook eens ga doen :)
probeer eens een fitness bal!! bij mij heeft dat heel goed geholpen en je hoeft er de deur niet voor uit. ik gebruik de bal de heledag door even tv kijken en onder tussen op de bal zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste manier om af te vallen is door cardio te doen.
Onder cardio-oefeningen valt:

- Hardlopen
- Crosstrainer
- Hometrainer
- Fietsen
- Wave-apparaten (schaatsbewegingen)
- Steps
- Snelwandelen
- Zwemmen
- Roeien
- Spinning

Waarom cardio zo goed werkt is omdat je de grootste spiergroep aan het werk zet: je benen.
Vet verbrandt namelijk geleidelijk over je hele lichaam wanneer er zoveel mogelijk spieren aan het werk zijn. Het geval doet zich voor dat je bovenste beenspieren de grootste spiergroep zijn. Daarom werkt cardio zo efficiënt.
Bij cardio is het wel zo dat je hartslag op een bepaald ritme het meest effectief werkt. Dit kun je uitrekenen bij onderstaande link!
Je zegt dat je niet veel eet, maar het gaat er natuurlijk om dat je wel met regelmaat eet: 's ochtends 2 boterhammen, 's middags 1 boterham 's avonds avondmaal. En daarnaast dat je niet teveel verzadigde vetten, eiwitten, suikers en voornamelijk calorieën. (dus geen vette kazen, creme fraiche etc.)
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uien schijnt in de darmen de gassen te verdrijven. Veel uien eten helpt de darmen van onnodige gassen te ontdoen. Wel zal je veel winden door laten. Maar dat kan je stiekem doen en als ze ruiken even weggaan uit die ruimte. Maar ze stinken zodat doven er ook wat aan hebben.