Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan het zo zijn dat ik last krijg van branderige ogen en een duizelig gevoel van cafeinevrije koffie?

Ik drink al jarenlang cafeinevrije koffie omdat ik niet tegen caffeine kan; ik krijg daar hartkloppingen van. De laatste tijd heb ik na het drinken van cafeinevrije koffie branderige ogen en een heel drukkend, duizelig en afwezig gevoel in mijn hoofd. Vandaag voor het eerst helemaal geen koffie gehad en nergens meer last van! Ik lees dat cafeinevrije koffie schadelijk kan zijn omdat een onderzoek heeft aangetoond dat het het cholesterol kan verhogen of verminderen. Zou een verandering van cholesterol in mijn lichaam een oorzaak kunnen zijn van mijn klachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat goed dat je lichaam aangeeft hoe goed of slecht iets is voor je. Blijf er maar goed naar luisteren!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat het iets met cholesterol te maken heeft, misschien ben je allergisch voor een stof in cafeïnevrije koffie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding