Te voet of met je fiets alles doen is gezond en je komt overal aan waar je moet zijn.Maar als je bedoelt aankomen in gewicht en deze vasthouden is voldoende calorieën dagelijks tot je te nemen veel groente en fruit is belangrijk.Houd wel de weegschaal in de gaten als je het gewicht hebt bereikt wat je wil hebben.En zoek dan een balans om deze vast te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks aan je eetpatroon verandering.

Je alles je echt op gewicht wilt na het aankomen kan je het best aankomen dmv spiermassa kweken.

Dus de sportschool in en training met gewichten die eigenlijk net iets te zwaar zijn. Dan kweek je spiermassa ipv kracht.
Een instructeur kan je hiermee helpen een schema te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezond gewicht is spiermassa. Om die op een gezonde manier te kweken verwijs ik je naar een ander antwoord:

http://www.goeievraag.nl/vraag/eten-trainingsprogramma.119355

Wanneer je goed en gevarieerd eet, en veel beweegt, liefst buiten, kom je op de gezondste manier kilo's aan wanneer je er teweinig hebt, en raak je ze kwijt wanneer je er teveel hebt. Kortom: een gebalanceerd gewicht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gewicht vasthouden schijnt het moeilijkst te zijn, maar als je eenmaal op je streefgewicht bent, aanhouden wat je daarvoor ook deed en niet afwijken van je eetpatroon.

Dus structureel je eet/leef gewoontes veranderen(door gezond en veelzijdig te eten) en als je een keer uitschiet met eten, moet kunnen, de volgende dag wat minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit moment is er op tv een programma gestart: afvallers XXL. Dar komen goeie tips voorbij.

Je zult in ieder geval anders moeten gaan eten dan tot nu toe. Anders zitten de kilo's er zo weer aan.