Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er zoiets als veggie vissoep alleen dan zonder de vis?

Hoe zou je de vissmaak nakunnen maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja .... een soep, gemaakt van water waar een school vissen in heeft rondgezwommen. (grapje)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, er bestaat vissoep waar geen vis in zit....je zou het er wel aan toe kunnen voegen, maar het hoeft niet. Het is van maggi....in grootverpakking bij de Sligro verkrijgbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer eens courgettesoep. De eerste keer dat ik dat proefde dacht ik meteen: 'vis!'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn ogen niet. Vis is toch een heel speciale smaak. Dat kun je niet namaken zonder vis. Daarbij moet je al uit vis de bouillon trekken, dus zonder de vis heb je alleen water... Niet echt smakelijk.

Misschien moet je eens een lekkere andere soep proberen. Er zijn zoveel soorten soep, waarin geen vlees of vis zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beeje zal het wel lukken. De zilte smaak zit een beetje in zeewier. Dus kook wat kombu of nori mee (verkrijgbaar bij o.a. natuurwinkel of toko) en het gerecht krijgt gelijk een hintje zee ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding