Wat kan ik vegetarisch en gezond eten in de efteling?

Ik ga binnenkort naar de efteling en zelf zou ik gewoon 's avonds thuis pas wat eten, maar ik ga met iemand naar de efteling. Ik zal degene met wie ik ga 's avonds toch wat moeten trakteren. Zelf ben ik vegetarisch en eet ook nooit iets van patat of saus. In welke tentje kan je terecht voor het gezondste eten en wat is er vegetarisch verkrijgbaar in de efteling?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (4)

Je kunt in ieder geval een pannenkoek eten (vegetarisch) en zonder patat of saus. Verder kun je in het witte paard gewone maaltijden krijgen en ook salades. Gezonde salades en baguettes bij De Verse Oogst in station de Oost. Ook heb je restaurant Welkom die vermoedelijk wel wat heeft.
http://www.efteling.com/restaurants
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is er ook een vegetarisch menu?
Ja, neem contact op via 0900 - 0161 (€ 0,15 p.m.) voor meer informatie over het vegetarische menu. Koopt u uw Poortpas Piekfijn online dan neemt de Efteling binnen twee dagen telefonisch contact met u op om de bijzonderheden met u af te stemmen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Restaurant Het Wapen van Raveleijn heeft een vegetarisch menu.

http://www.efteling.com/NL/Park/Veelgestelde-Vragen-Poortpassen.html

Toegevoegd na 11 minuten:
Restaurant Het Wapen van Raveleijn heeft een vegetarisch menu.

http://www.efteling.com/NL/Park/Veelgestelde-Vragen-Poortpassen.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je antwoord gaat niet over een gewoon restaurant in het park maar een dinerarrangement wat de vraagsteller niet heeft en daar moet je ook apart voor reserveren je kunt daar dus niet zomaar eten.
In de efteling is een restaurant waar ze een gezond vegatarisch menu hebben. Ik had een nasi met groetes daar maar het wisseld regelmatig. Het restaurant heet volgensmij het witte paard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Pagode (die ronde schijf die de lucht in gaat) is een ooster eettentje, waar je een vegetarische oosterse maaltijd kunt krijgen.
Als basis kun je kiezen uit mie, bami, rijst of nasi, met vegetarisch husseltje erop. Best lekker.

Daarnaast kun je bij het Witte paard (het plein naast het Sint Nicolaasplein) bij het zelfbedieningsrestaurant kiezen uit salades en dergelijke.
Veel plezier!