Waar kun je sojabonen in een blik of pot kopen?

Bij de ecologische supermarkt verkopen ze wel sojabonen in een zak, maar die moet je dan zelf eerst een nacht laten weken. Ik ben op zoek naar sojabonen die je meteen kunt gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

Ik vermoed dat die niet in blik zijn te krijgen,maar je kunt hier eens kijken.

http://www.aziatische-ingredienten.nl/category/producten/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor jou een site gevonden op internet.
Maar zij verkopen dit per 24 potjes 450 gram.
De site heet www.heuschenschrouff.com
Het staat in nederlands op deze site dus daarom kwam ik erbij uit.
Merk is (yeo`s) dacht dat dit merk uit maleisie komt.
Misschien dat je dit ook in een toko zou kunnen vinden als deze site jou niet aanstaat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie net dat dit een belgische site betrefd.
12 jaar geleden
Bij sommige supermarkten kun je groene diepvries sojaboontjes kopen: edamame heten ze. Echt heerlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je ze ook bij supermarkten krijgen?
Weet je ook bij welke?
Ik heb ze alleen bij toko's gezien, ik zou het erg fijn vinden om ze bij de supermarkt te kunnen kopen.