Welke webwinkel verkoopt kilozakken rauwe biologische noten voor de laagste prijs?

Ik heb grote hoeveelheden noten nodig, biologisch (en het liefst ook fairtrade) waaronder cashewnoten, walnoten, pecannoten, amandelen, pistachenoten, hazelnoten en macadamianoten. Bij welke (web)winkel kan ik dit het beste kopen? Ik ben ondernemer en heb dus een kvk-nummer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Biologische en fair trade producten zijn meestal duurder, omdat er meer geld voor de verbouwer overblijft, de opbrengst per m² lager is, er meer gecontroleerd wordt en natuurlijk dat men voor bio eerder bereid is, meer te betalen. De laagste prijs /goedkoop is daar eerder niet van toepassing.

Antwoorden (2)

Continuïteit heeft onze dagelijkse aandacht. Immers, noten en zuidvruchten zijn natuurproducten waarvan de kwaliteit aan schommelingen onderhevig is. Wij bezoeken daarom regelmatig de plantages waarvan wij onze producten betrekken. Niet alleen op het moment van oogsten maar ook daarvoor. Zo verzekeren wij ons ervan, dat de producenten waarmee wij samenwerken op een ecologisch en sociaal verantwoorde wijze handelen, waar ook ter wereld. Dat komt onze en dus uiteindelijk uw continuïteit ten goede!

www.kingnuts-raaphorst.nl

Is een groothandel, je zullt een offerte moeten aanvragen, zeer groot aanbod.

Op 4 en 5 oktober is er een vakbeurs foodspecialiteiten in Houten. Wellicht een optie voor je om deze te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Biovoordeel.nl

http://www.biovoordeel.nl/biologische-basislevensmiddelen/biologische-noten-zaden/?min=0&max=300&sort=lowest&mode=grid&limit=20