Waar kan ik biologische fairtrade chocolade kopen in grote verpakkingen?

Ik verkoop zelfgemaakte bonbons, maar haal nu de bio chocolade die ik daarvoor nodig heb steeds bij de supermarkt. Volgens mij moet dit makkelijker en goedkoper kunnen. (Ik betaal nu omgerekend €11,90 per kilo.) Maar ik vind nergens een online winkel waar ik kilo's bio- fairtade chocola kan bestellen. Als het alleen bio is ben ik al blij, maar bio fairtrade heeft wel mijn voorkeur. Het gaat om pure chocolade zonder melk en andere dierlijke ingrediënten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

vraag aan een banketbakker of hij het voor je kan bestellen, als je bonbons lekker zijn wil hij vast met je samenwerken, dan sla je 2 vliegen in 1 klap
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel goedkoper zul je niet uitkomen, want fairtrade heeft natuurlijk een prijs. Ik heb deze nog gevonden, van Oxfam:
http://www.oft.be/pageview.aspx?pv_mid=4577&prod_ID=75
12 jaar geleden
Bij Callebaut o.a:

http://www.callebaut.com/nlnl/865
12 jaar geleden
Ga eens langs bij je biowinkel. Deze kunnen normaal grote hoeveelheden bestellen. Bij onze biowinkel krijg je per volledige verpakking 10% korting.
En ze kunnen ook grotere verpakkingen van zowat alles bestellen.