Op de stickertjes van de Albert Heijn appels staan 3 cijfers. Op een Braeburn staat 439. Granny Smith is 488.
498 Jonagold, 499 Elstar, 402 Fuji, 496 Golden Delicous,
497 Goudreinet, 444 Royal Gala. Het zijn de prijscodes die gelijk ook aangeven welke soort appel het is.
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Stilootje geeft feitelijk hetzelfde antwoord als wat ik gaf. Waarom wordt het mijne dan als niet waardevol gemarkeerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Uw antwoord is het juiste antwoord.

Andere antwoorden (1)

Bij de Ah zijn deze stickers voor de cassiere om de appels af te kunnen wegen, en dus de prijs te kunnen berekenen. Andere soort appels hebben andere kiloprijzen
Ik heb zelf bij de ah achter de kassa gezeten, maar op den duur gebruikte ik ze niet meer. toen kon ik het aan de appel zelf zien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea heeft het juiste en complete antwoord gegeven.
(maar dat is voor de vraagsteller(ster)
Dus voor deze kopie een min.