is dit het seizoen voor frambozen?

ik wou graag frambozen kopen maar ik kon ze nergens krijgen, ze zeiden dat het niet het seizoen was, toen keek ik op internet en er stond dat het wel het seizoen was?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (5)

ik heb en paar frambozenstruiken, en ze waren dit jaar al iets eerder dan normaal. Meestalzijn ze wel in deze tijd, nu zijn ze al een paar weken op.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je kunt ze nog niet bij de groenteboer krijgen! (ten minste, ik heb ze nog niet gezien)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij jou zijn ze misschien op, ergens anders nog niet hoor! Kijk maar op de markt!
luna400
12 jaar geleden
ik koop ze hier nog gewoon hoor in de supermarkt ,ik heb ze zelf in de tuin maar dit jaar heel wenig
Door het mooie voorjaar waren ze iets vroeger dan normale jaren,dus kan het zijn dat het seizoen(normaal nu juli)iets vroeger geëindigd is.Augustus valt op normale jaren ook al buiten het seizoen.
12 jaar geleden
Frambozen, bessen, aardbeien dus zacht zomerfruit is er nu volop! Kijk maar eens op de markt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het frambozenseizoen loopt ten einde. Zie hier http://www.huishoudplaza.nl/Tips/art/879/fruit-kalender een overzicht van alle seizoensfruit. Er staat ook ergens een groentekalender op deze site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn nu volop frambozen hoor. Zelfs bij AH. Wel is het zo dat de doosjes meestal erg klein (en duur) zijn. Bovendien zijn frambozen nogal snel slap.