Tuinkers. Alfalfa is ook zoiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! +1

Andere antwoorden (3)

In plaats van tuinkers wordt het ook wel sterrekers genoemd.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk om gewoon te weten, +1
ik denk dat het confituur is met kersen is ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, zie bovenstaande antwoorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-1 overigens niet van mij
Het heet tuinkers of cressonette en is gekiemde Lepidium sativum. Alfalfa is veel kleiner en is gekiemde Luzerne.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee echt joh? 3 uur geleden (2 uur geleden na jouw antwoord) waren er al 2 antwoorden gegeven. Geen plus omdat het er al letterlijk 2 keer stond maar geen min 1 omdat het een correct antwoord is. -1 voor het dubbele antwoord en +1 voor het correcte antwoord zegmaar.