Er bestaan wel een winter en een zomer peen, dat kan je zo op internet vinden, maar een herfst en lente peen, kan ik niet vinden. Bestaan deze?

En als ze toch niet bestaan (wat ik denk), waarom niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De peen kan het hele jaar geoogst worden, mits op tijd gezaaid. Voor het gemak zijn er de winterpeen en de zomerpeen. Voor de penen die in de lente of herfst worden geoogst is niet echt een naam- het product is er dus wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
Klopt helemaal wij zaaien o.a.zomerwortels,en die wij niet op tijd oogsten worden grote dikke winterwortels,daar zitten dus alle maten tussen

Andere antwoorden (1)

de waspeen dat zijn de overige