Op deze site kan je wel wat vinden denk ik :-).

http://www.paasrecepten.net/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ONTBIJT: 4 ITEMS
HAPJES: 3 ITEMS
VOORGERECHT: 3 ITEMS
HOOFDGERECHT: 3 ITEMS
NAGERECHT: 3 ITEMS

Er zal wel iets plantaardigs tussen zitten ;).
Ik heb geen plantaardige paasrecepten site gevonden:P.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een heel uitgebreid plantaardig paasdiner maken, ik had vorig jaar nog een volledig veganistisch buffet voor mijn vrienden, en geen enkele vleeseter kwam iets tekort. Ik had bijvoorbeeld een gevuld brood gemaakt (hoort officieel met vlees-kaas en eieren, maar ik had enkel groenten,noten en kruiden toegevoegd, met daarnaast verschillende dips van kruiden-olijfolie tot tzatziki van yofu (soja-yoghurt). Ook had ik een grote pan paprikasoep gemaakt, met daarin falafel-balletjes (gewoon van AH) en een koude aardappel-kruidensalade met rucola en sjalotjes en flink wat olijfolie.
Ook een lekkere is eenvoudig gebakken champignons in sesamolie..
en deze:
http://www.natuurwinkel.nl/index.php?option=com_recepten&task=search
Hier staan volop recepten..