Waar kan je lekkere sushi of dim sum eten in Amsterdam?

Wil met mijn verjaardag sushi of dim sum gaan eten in Amsterdam. Weet iemand nog een leuke (betaalbare) tent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Tomo Sushi, vlakbij het rembrandtsplein tegenover Jantjes verjaardag! Daar kan je heerlijk eten, een menu'tje voor Euro 25,- is een heerlijke aanrader!
Een gezellig en mooi ingericht restaurant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor Sushi ->Hasekura is net nieuw
Amstelstraat 26-30

Voor Dim Sum; Oriental City Oudezijds Voorburgwal 177-179 -> Authentieke dim sum
13 jaar geleden
Bij Genroku. Ik weet niet hoe de straat heet, maar als je van Magna Plaza richting station loopt, zit dit restaurant aan je rechterhand.
All you can eat sushi, heel betaalbaar (rond 23 euro)
en erg goede kwaliteit, alles vers.
http://www.genroku.nl/index.php
Kijk bij de spelregels op de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op justeat.nl die hebben altijd japanse restaurants in hun lijstje staan ik woon zelf ook in amsterdam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Dan zou je juist zelf ook wel een voorkeur hebben toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee want ik lust het niet maar kijk gewoon eens misschien helpt het