Als ik Grieks heb gegeten, slaap ik die nacht altijd slecht. Waar komt dat door?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke ober?

Het beste antwoord

Sommige kruiden en specerijen hebben een stimulerende werking die slaap kan tegengaan. Ook een paar glazen retsina of andere wijn werken stimulerend. Eet je in goed gezelschap, al dan niet buiten de deur dan werkt die gezelligheid nog een poosje na waardoor je ook nog eens uit je slaap gehouden wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Door de pittige kruiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Teveel vet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien omdat je te vol bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook, ben echt gek op Grieks eten maar ik stop me dan vol met vlees en dat schijnt je nachtrust niet ten goede te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grieks eten bestaat vooral uit vlees, dat weet ik omdat ik zelf Grieks ben. ;) Maar vlees verteerd niet altijd even goed dus mischien kun je er daarom last van hebben, of als je niet goed tegen kruiden kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar hebben wij ook last van! Ik denk ook dat het komt door de combinatie van veel vlees en kruiden. Dat zijn we niet echt gewend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doordat je te veel op hebt.
Maar het kan ook komen door de pittige kruiden of de vele knoflook.