Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik Grieks heb gegeten, slaap ik die nacht altijd slecht. Waar komt dat door?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke ober?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sommige kruiden en specerijen hebben een stimulerende werking die slaap kan tegengaan. Ook een paar glazen retsina of andere wijn werken stimulerend. Eet je in goed gezelschap, al dan niet buiten de deur dan werkt die gezelligheid nog een poosje na waardoor je ook nog eens uit je slaap gehouden wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Door de pittige kruiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Teveel vet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien omdat je te vol bent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook, ben echt gek op Grieks eten maar ik stop me dan vol met vlees en dat schijnt je nachtrust niet ten goede te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grieks eten bestaat vooral uit vlees, dat weet ik omdat ik zelf Grieks ben. ;) Maar vlees verteerd niet altijd even goed dus mischien kun je er daarom last van hebben, of als je niet goed tegen kruiden kunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar hebben wij ook last van! Ik denk ook dat het komt door de combinatie van veel vlees en kruiden. Dat zijn we niet echt gewend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doordat je te veel op hebt.
Maar het kan ook komen door de pittige kruiden of de vele knoflook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding