Marjellchen staat op Nr. 1 van de 3.100 restaurants in Berlijn volgens TripAdvisor.
Door bezoekers van over de hele wereld gewaardeerd met 4,5 sterren!

Toegevoegd na 33 seconden:
En het restaurant beschikt over een typisch Duitse keuken waardoor je je nog meer waant in de gezellige sfeer van Berlijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze stond op 1 bij iemand van de top 5 restaurants in Berlijn. Leuke stad trouwens!!

Smakelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
San Diego Steakhouse is een goed restaurant! Smullen!!!

Karl-Marx-Allee 141, 10243 Berlin, Deutschland