Ik ben op zoek naar het telefoonnummer van grieks restaurant poseadon in anna paulowna, heeft iemand dat nummer voor mij?

Ik heb op de telefoongids, gouden gids, google ed gezocht maar kan het niet vinden....

Toegevoegd na 27 minuten:
Bedankt voor jullie meedenken en zoeken!
Ik heb mijn collega aan de lijn gehad en die heeft die leerling gebeld.
Ze moet om half 5 beginnen en tussen half 5 en 5 belt de leerling mij persoonlijk. Ik vraag dan natuurlijk een stagebegeleider aan de telefoon en ik ben benieuwd of ze dat dan kan regelen...
Ik hou jullie op de hoogte!

Toegevoegd na 20 uur:
Het lijkt toch wel echt te zijn, het restaurant is net geopend en aan de telefoon klonk het als een restaurant.
Ik ga vanavond nog een keer bellen, kijken wie er dan opneemt;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelfs de kvk kan hem niet vinden weet je een straat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet verder helemaal niets.....
Ben bang dat de ll geen stage loopt deze weken.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb op de kvk site gekenen onder bestaande zaken en opgeheve zaken maar die naam komt niet voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel in oud beijerland en maastricht zit een grieks restaurant met deze naam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmmmm denk dat ze daar geen stage loopt.
Denk dat ik dan toch maar even een stukje moet gaan rijden om te kijken of het restaurant bestaat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nogmaal bij de kvk gekenen hand matig op postcode maar geen griek in anna paulowna
ander bel een ander restaurant op in anna paulowna en vragen of die het kennen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook even met streetview van google maps door het dorp rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien heeft ze wel iemand naast haar staan die zo genaamd haar stage begeleider speelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou natuurlijk kunnen, maar als ik het idee heb dat het niet klopt bel ik gewoon mijn collega, haar mentor en die neemt verdere stappen dan.

Antwoorden (3)

Ik kan me niet voorstellen dat die nog bestaat dan.
Is inderdaad niet te vinden, zelfs niet onder de naam Poseidon (wat je waarschijnlijk bedoelt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb wel iets gevonden over bekend making mileu gedoe over poseidon VOF.
Het zou zitten op de sluisplein te anna palowna.
http://www.detelefoongids.nl/bg/plaats-sluisplein%2C+1761+anna+paulowna%2C+noord-holland/w-restaurant/1/

Kijk hier eens tussen?!
En ik zal nog even doorzoeken , maar je hebt kans dat het weg is of dat het er nog komt!
in een oud artikel stond dat in 2003 een grieks restaurant gevestigd zou worden en die melding kwam vanuit heerhugowaard.
wellicht is de tent failliet?
Ik zoek nog even door maar je hebt teminste een richtlijn athans dat hoop ik.

groetjes .

Toegevoegd na 1 minuut:
misschien een andere vestiging in alkmaar o.i.d bellen of hun het nummer weten kan ook? succes :D

Toegevoegd na 7 minuten:
http://www.annapaulowna.nl/index.php?simaction=content&mediumid=1&pagid=537&rubriek_id=87&stukid=7173

hier aanvullende info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het meezoeken!
hellaas niks kunnen vinden niet via de kamer van koophandel of ilocall.
Bel een ander restaurant in anna paulowna misschien dat hun het kennen
succes

Toegevoegd na 1 minuut:
sommige studenten halen rare strekken uit
de ene dag komen ze wel an dan de andere weer niet en zo kun je ze niet melden voor de ibgroep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het meezoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waaauuuwwww, jij hebt goed je best gedaan.+