De Connaisseur. Heel lekker en divers eten, voor ieder wat wils en een driegangenmene van 17,50. Ik heb er zelf heel goede ervaringen mee.

Toegevoegd na 20 seconden:
menU
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zit een eettentje aan de werf onder de bioscoop aan de Oude Gracht waar je voor dat geld redelijk kunt eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nu nog de naam van die tent
Er is zoooooveel keus :-D

Op onderstaande site tientallen restaurants, veel in jouw prijsklasse. Prijzen achter VHN is een gemiddelde prijs voor een voor-, hoofd- en nagerecht. En geeft dus wel een redelijk goed prijsniveau weer. Ook vind je bij de meeste veel extra info over menu, foto's, groepsmogelijkheden en ervaringen.

Veel plezier!