Over datum coleslaw gekregen bij kfc wat nu?

Net bij kfc in birmingham ( engeland ) gegeten en de coleslaw was 2 dagen over datum wat ik pas zag toen ik het ophad, ik heb meteen de manager erbij gehaald en hij liet mij zien dat die ene coleslaw over het hoofd was gezien terwijl mijn dochter een coleslaw had van 1 dag over de datum. Het enigste wat hij me kon doen ik een kfc waardebon geven van het bedrag dat we hebben besteld en een gratis ijsje maar is dit wel genoeg? Zijn er meer stappen die ik kan nemen sinds ik over een week weer terug naar nl ga.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb trouwens foto's van de overdatumde coleslaw

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Allereerst, en voor je geruststelling, maak je geen al te grote zorgen over je gezondheid. De colesaw is redelijk zuur, dus het zal wel meevallen. De producten van KFC hebben een goede hygiëne, en kunnen iets langer bewaard worden dan aangegeven staat.

Als je niet tevreden bent met het uitleg van de lokale manager, dan kan je altijd een klacht indienen bij de Customer Service van KFC in UK: 0845 753 2532

En als je het nog hoger wil spelen, dan kan je gerust contact opnemen en een klacht indienen bij de Food Standards Agency (zeg maar de Engelse NVWA):
e-mail: eh@birmingham.gov.uk
Tel: 0121 303 6007

Succes en veel plezier verder in UK!!