is het verhaal van joann bruso waar?

Zij bewaarde een happy meal voor een jaar en die zag er nog steeds hetzelfde uit en was nog steeds niet beschimmeld.

Toegevoegd na 3 minuten:
En dat zou duiden op de velen conserveermiddelen die mc dondals gebruikt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Verschillende media, uit verschillende landen, hebben melding gemaakt van dit nieuws. Het zal dus vast kloppen dat Bruso een happy meal een jaar lang heeft bewaard en dat het in die tijd niet is beschimmeld.

professor Frank Devlieghere, hoofd van het departement voedselveiligheid van de Universiteit Gent, heeft echter een verklaring: ‘Het eten heeft gewoon de kans gekregen om uit te drogen omdat het niet in de verpakking is gebleven.'

Laat één sneetje brood op je keukentafel liggen en het zal ook gewoonweg uitdrogen zonder te beschimmelen.'
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het lijkt er wel op.
Tik op YouTube eens in: 'McDonalds experiment' en je ziet vele soortgelijke ervaringen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, volgens mij is het gewoom waar. Ik heb het internet doorgezocht, en niemand die het tegensprak. Maar ja, het was wel al een beetje bekend over de Mac. Desondanks kiezen de meeste er toch voor om er toch nog wel eens te eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch werd ons in Egypte aangeraden om alleen maar bij McDonald's te gaan eten als we dan al zo nodig buiten ons hotel wilden gaan eten.