Waar in Groningen en/of Drenthe kan ik leuke all-in buffet restaurants vinden?

Ik ben opzoek naar een leuk en goed all-in buffet restaurant in de provincies Groningen of Drenthe (postcode gebied 9503 liefst niet verder dan 25km in omtrek)

Alles leuke en goede tips zijn welkom,en natuurlijk eigen ervaringen :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ik kan je de Schaopwas in Eext wel aanraden. Ben hier paar keer met de familie gaan eten en in onze ervaring proberen ze daar voor een leuke prijs een goede kwaliteit aan voeding aan te bieden. Kijk even op de site of het je aanspreekt. Ook leuke ontvangst en prettige bediening in het algemeen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bij ni hao kun je heerlijk onbeperkt wokken

http://www.nihaogroup.com/

Toegevoegd na 3 minuten:
en natuurlijk ook ijs,patat,frituur,lekkere toetjes en onbeperkt drinken (ook alcohol houdende dranken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een in de buurt is dan is een van den valk aan te raden .