Is er een restaurant in de buurt van citizenM Amsterdam Airport hotel?

Een vriendin van me overnacht daar morgen voor ze de volgende dag terugvliegt, ik zou haar graag 's avonds mee uit eten nemen. Ik ken de omgeving echter niet zo goed, iemand tips? En ze hebben volgens mij geen parkeerplaats, kan ik in de buurt parkeren? Op de site staat wel iets van een parkeerplaats in de buurt voor €27,- per dag, maar ik hoef geen hele dag te staan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

In Hoofddorp is een erg knus restaurantje : Marktzicht.
Het is, denk ik, 10 minuten rijden vanaf het hotel, en erg gemakkelijk te vinden, alleen niet echt goedkoop....
Natuurlijk zijn er in Hoofddorp nog véél meer restaurants.

10 minuten verder is in Nieuw Vennep steakhouse d'Oude Molen, heel sfeervol boven in een oude molen, waar de drankjes met een touw omhoog gehesen worden, lekkere muziek en veel kaarsen, en je kan er véél meer eten dan alleen steak. Afslag Nieuw Vennep nemen vanaf de A4, stukje provinciale weg, rechtsaf, Nieuw Vennep in, rechtdoor bij de stoplichten, dan na 200 m 1e zijstraat rechts. Geen parkeerproblemen, echt een aanrader. Ik zou wél reserveren....Vooral als ze geen Nederlandse is, vindt ze het vast geweldig.

Veel plezier!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow d'Oude Molen ziet er wel heel leuk uit. Alleen mooet je 24 uur van tevoren reserveren... red ik niet meer... maar ik kijk wel even. Je hebt me iig ook al heel erg geholpen met de suggesties Hoofddorp en Nieuw Vennep...ik had geen idee waar te beginnen in die hoek...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ja, ze is amerikaanse dus klompen doen het altijd goed... ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou gewoon nu vanavond even bellen met de Molen : het is tenslotte een door de weekse dag, morgen....en het menu is op een klomp, die op je tafeltje gezet wordt!!
(0252-674104)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteindelijk hebben we een snelle hap op Schiphol gedaan, ging tenslotte meer om het ontmoeten dan om het eten maar ik onthoud deze zeker voor de bezoeken van mijn andere buitenlandse vrienden.

Andere antwoorden (1)

Molen De Dikkert Amstelveen, Heel dicht bij Schiphol

www.jongedikkert.nl echt aanrader.