Hoevaak zouden topchefs in hun eigen restaurants koken? (zie extra uitleg)

Topchefs zoals Herman den Blijker of Jamie Oliver hebben overal hun 'eigen' restaurants. Hoevaak zijn ze dan ook werkelijk aanwezig in dat restaurant? Je kan nl niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry voor de vreemde tekens. Op een één of andere manier doet ie dat automatisch.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze chefs ontwikkelen concept menus van de beste ingredienten. Vervolgen komen ze op de menu's van de restaurants. DeZe chefs zullen maar weinig echt voor de gasten koken. De keuken brigade zorgt voor de uitvoering volgens de hand van de meesters. Vergelijk het met bouwwerken. De architect die het ontwerpen heeft, daarvan wordt gezegt dat hij het gebouwd heeft.