weet er iemand een site om restaurants te beoordelen die in buitenland gevestigd zijn?

wij zijn in Indonesië geweest en wil enkele beoordelingen toevoegen, zonder van die site lid te worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
'het buitenland'

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan vraag ik me af als je het zo graag wilt, is het dan zo positief of negatief?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat maakt toch niet uit, op een vraag met een vraag reageren............ zo irritant.

Het beste antwoord

Zulke sites zijn er genoeg te vinden op het internet.
Maar bijna zonder uitzondering, kun je er niet zomaar je review kwijt, zonder te registreren en in te loggen, of op andere manier kenbaar te maken wie je bent.

Er zijn altijd mensen die graag anoniem de grootste onzin op dit soort sites willen ventileren. Met een login is dat ook niet echt tegen te houden, maar het werpt wel een zekere drempel op.

Op b.v. onderstaande link kun je je beoordelingen kwijt, via "let us know what you think", maar anoniem kan dat zeker niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Yelp.com is erg populair in de VS, wellicht dat je daar iets mee kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, voor Indonesië is deze site niet geschikt.