Hoe wordt er gereageerd als je te voet iets bij de McDrive probeert te bestellen?

Sturen ze je weg ofzo? Kan iemand het voor me uitproberen misschien? :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.3K

Antwoorden (11)

Geen idee hoe dat te voet gaat, maar ik ben er wel een keer met de fiets langs geweest. Het was zo druk binnen(pauze) terwijl er bij de MCdrive niemand stond. Het mocht wel gewoon, ook al hadden we eerst een hard hoofd in.

Lopen is natuurlijk wat anders;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt sterk van de McDrive vestiging af, of je op die manier iets kan bestellen of niet. Officieel mag het van McDonalds niet, omdat ze geen voetgangers willen hebben tussen alle auto's. Dit kan ongelukken veroorzaken en hier kunnen evt claims uit voortkomen. McDonalds is natuurlijk een Amerikaans bedrijf en dan zijn ze extra bedacht op dit soort zaken.

Ik ben zelf wel eens geweigerd toen ik bij een McDrive iets wilde bestellen vanaf de fiets, toen het restaurant al gesloten was.

Toch zie ik de laatste jaren best vaak mensen te fiets of te voet bij het loketje van de drive staan. kennelijk hangt het er vanaf of het management, meestal franchisers, meer aan hun omzet denken, of aan hun servicegerichtheid, dan aan de richtlijnen van McDonalds USA.
14 jaar geleden
toen wij dat in Gouda deden werd er hartelijk gelachen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben 1x samen met 2 vrienden lopend door de mcdrive gegaan. we waren bijna de enigste klanten en ze zeiden dat het voor 1x goed was maar dat het voortaan niet meer mocht. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Utrecht hangt een bordje voor de ingang van de McDrive dat lopen en fietsen verboden door de McDrive verboden is op momenten dat het restaurant zelf open is. Na 23:00 mag het wel omdat dan alleen nog maar de McDrive geopend is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe gewoon als of je met je vader bent gegaan en dat het heel druk is en dat je ff alleen bent gegaan.

ik weet niet precies hoe ik dit uitmoet leggen maarja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze kijken daar tegenwoordig niet meer van op. Wordt geregeld gedaan. Vaak is dat sneller dan binnen in de rij staan.

In de zomer zie je het vaker, dan gaan mensen bij de McDrive bestellen en vervolgens in het gras picknicken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb t ook wel es gedaan maar dan met de fiets, zeggen ze nix van. Tenminste hier niet hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik deed het ook eens op de fiets, en het personeel dat toen werkzaam was heeft me netjes geholpen, maar me er toch wel even op gewezen dat 'dat niet helemaal de bedoeling' was.
Het gaat er uiteindelijk toch om dat ze omzet maken/ verkopen, niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het voor je uitgeprobeerd, bij mijn McDonalds mag het, ook al staan ze er wel een beetje lacherig om te doen. Maakt de Big Mac er niet minder smakelijk op.
Hoeft overigens niet te betekenen dat het bij jouw Mac ook mag, hangt af van hoe chagrijnig de mensen daar zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in capelle ad ijssel heb ik het wel eens met de brommer gedaan en dit werdt niet op prijs gesteld en werd dus ook niet geholpen, ik denk dat als ik had gaan lopen het helemaal geen effect zou hebben gehad