Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kerstversiering in restaurant belangrijk?

Vind je het belangrijk dat een restaurant met de kerstdagen versierd is of let je er niet speciaal op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
977

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Neen ik let er niet op.
Sowieso ga ik naar een restaurant waar ik het lekker en gezellig vind.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ja heel belangrijk, vooral rond de Kerst...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer ik echt op 1e of 2e kerstdag uit eten ga wil ik wel graag dat er een kerststemming heerst in het restaurant.

Andere dagen maakt het mij niet uit. Ik heb zelf geen kerstversiering thuis. Ik ga niet uit eten vanwege de kerst, dus dan hoeft er geen kerstversiering te hangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik tijdens de kerst uit eten ga, dan moet het wel in kerstsfeer zijn. Anders mist het toch een groot deel van de sfeer die er juist op dat moment zou moeten zijn. Ja, daar hoort zeker kerstversiering bij. En echte dennengeur.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Jazeker, in de decembermaand hoor je zeker in een restaurant enigszins een kerstsfeer uit te stralen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker op voorwaarde dat je geen Engelenhaar in je haaivinnensoep terugvindt of flonkerende glittersterretjes in je hutsepot en de kaarsen niet alle etensgeuren verdoezelen en alle gespreken verstomd zijn door Jingle Bells.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk wil ik kerstversiering in een restaurant met de kerst. Op tafel iets kleins, en in de ruimte een of meerdere kerstbomen.
Zonder dat ga ik met de kerst geen restaurant binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik zelf uit eten zou gaan met de kerst vind ik de kerstsfeer in een restaurant wel belangrijk.
Maar ik kan me voorstellen dat er voldoende mensen die hier helemaal niks mee hebben. Dus dat er ook restaurants die voor die doelgroep niks versieren vind ik alleen maar goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het heel leuk als een restaurant zijn decoraties afstemd op het seizoen. In december dus winters met kerst-kleur-accenten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik let er niet op,maar meestal doen alle restaurants wel aan kerstversiering,het belangrijkste vind ik dat het eten lekker is en dat bediening ok is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind met Kerst sowieso versiering heel belangrijk; gewoon overal, zelfs op het werk staat een boompje om mijn bureau rond de Kerstdagen.

Ben ook echt een sfeermens in de winter met kaarsjes etc.
Dus ja Kerstversiering in het restaurant hoort erbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding