Bij McDonald's is een Medium 21 fl oz (621 ml) en een large 32 fl oz (946 ml).

Toegevoegd na 1 minuut:
Al is het daar wel gebruikelijk om je beker eerst bijna helemaal met ijsblokjes te vullen, dus dan past er weinig frisdrank meer bij.
Aan de andere kant is het daar ook gebruikelijk om een gratis refill te krijgen. Je mag hem dus gratis nog een keer vullen.
11 jaar geleden
dat ligt helemaal aan het restaurant. Je hebt McDonalds Burrger King, maar ook ketens zoals Starbucks hebben XL XXL. Daarnaast hebben ze soms ook acties of 1 cup free refill...

Maar om je een idee te geven krijg je als large coke bij de Mc Donalds in nederland ongeveer wat ze in de VS als medium geven. en een XXL komt op ongeveer iets meer dan 1 liter. Aleen zit die vaak voor 3/4 gevuld met ijsblokken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daarom staat er ook 'maar ook ketens zoals Starbucks'
de hoeveelheid id je krijgt is genoeg, bijna alle tenten hebben gratis refills - enkele + Mac uitgezonderd - Het is natuurlijk ook geen frisdrank maar allemaal prefab spul en niet echt lekker om te drinken. Maar je hebt iig keus genoeg want je breekt je nek over al die FF tenten. Wendy's wordt geacht de beste te zijn dus mocht je daar ooit zijn probeer deze zeker eens.