Wat zijn de gezondste koekjes

Ik wil graag gezonde koekjes gaan eten waar ook voedingsstoffen in zitten. En waar je niet dik van word. Kan iemand me helpen. Graag ook calorie-arme koekjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.4K
Amadea
12 jaar geleden
Simpelweg géén koekjes eten, maar als je trek krijgt een volkorenboterham consumeren. Gezond, boordevol voedingsstoffen, goed voor de lijn!

Antwoorden (10)

Een rijsterwaffel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kaakjes ofzo?
Die zijn beter voor je dan gewone koekjes met veel chocolade.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
viskoekjes, van magere vis.
heel gezond, vol voedingsstoffen, en je wordt er niet dik van.
met kruiderij kan je eindeloos varieren.
12 jaar geleden
Volkoren koekjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf maken: mueslikoekjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vezelkoekjes van Cereal.
Goed voor je darmen.
12 jaar geleden
Gewoon eens naar een natuurvoedingswinkel in de buurt gaan. Daar hebben ze zat koekjes die echt gezond zijn en waar je, als je er niet teveel van eet........;-) niet dik van wordt.
Wij (ik werk in zo'n winkel) hebben mueslikoeken, volkoren koekjes gezoet met bijvoorbeeld honing of maisstroop, koekjes met gember, met kokos, met hazelnoten.
Allemaal echt gezond en voedzaam. Er is keuze zat, dus misschien een idee om er eens naar binnen te tsappen en ze te vertellen wat je zoekt ;-)
12 jaar geleden
Als je per se koekjes wilt eten, is het beste wat je kunt doen: een koekje kiezen dat je lekker vindt, daar intens van genieten en niet miepen over de calorieën.
Of je eet een koekje en je geniet ervan, of je eet het niet en je maakt jezelf niet gek met calorieën en of het wel gezond was.
Genieten is ook gezond.
En als je honger hebt, is een koekje geen oplossing, dan moet je een boterham of een appel nemen of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel geen echt koekje maar een eierkoek is ook lekker en bevat weinig vet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je af wilt vallen moet je genoeg eten zodat je geen tussendoortjes nodig hebt.
Gezonde koekjes bestaan niet.