Is er een restaurant in Amsterdam dat na 00.00 nog open is?

Ik heb Burger Bar gevonden die tot 03.00 open is, maar ik ben toch meer opzoek naar een restaurant. Graag tips :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Bojo's, Lange Leidsedwarsstraat 49-51

Bij Bojo's kun je op vrijdag en zaterdag tot 2:00 Indonesisch eten (bestellen uiterlijk een half uur voor sluitingstijd). De rest van de week zijn ze om 24u dicht. Op hun site staan andere tijden maar ik heb het van de bediening daar.

Verder is er inderdaad alleen de Burgers Bar (en die heeft 3 locaties).

Op Schiphol is er nog een 24/7 Sea-food bar maar die zit achter de incheck / douane.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat dit betreft is A'dam dus verre van een metropool...