Kun je lekkere visgerechten krijgen bij de Chinees?

Vanavond willen we uit eten. Ik heb zin in Chinees/Indisch en mannetje in vis. Eigenlijk bestellen we bij het afhalen altijd alleen maar menu's met/of vleesgerechten. Ik heb er eigenlijk nooit op gelet of ze er ook vis hebben. Ter plekke de kaart bekijken en snel kiezen zie ik ook niet zo zitten.

Hebben ze dus wel visgerechten bij de Chinees? En zo ja, wat is dan een aanrader? Niet rauw.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of hij hier ook van houdt; inktvis of gamba's hebben ze vaak ook wel.
Rieneke1
13 jaar geleden
of gerechten met chinese garnalen, mmmmmmm!

Antwoorden (6)

Mijn favoriete visgerecht van de Chinees is tongvis met groenten in pikante saus. Stukjes tong met allerlei groente in pikante saus. Lekker met witte rijst erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ti-pan witvis in zwartebonensaus! mmmmmmm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste chinezen hebben meestal tongfilet en garnalen op de kaart staan. Indische keukens gebruiken meestal makreel, garnalen, roodbaarsfilet en soms zalm of kabeljauw. Zelf neem ik meestal vlees want ik vind het zo jammer om vis in een saus te doen die de smaak van de vis weghaalt. Ik heb zelf wel eens tongfilet met Chinese champignons genomen omdat ik daar de vis als vis proefde, dit was overigens erg lekker. maar als je man wel van saus en vis samen houdt dan is het bijvoorbeeld ook met tomatensaus en champignons te krijgen, of met kerrysaus, tausisaus of pikante saus en natuurlijk is er de Koe Lou Yu; tongfilet in zoetzure saus.
amc
13 jaar geleden
Ik zou een gebakken tongfilet nemen die kun je met verschillende sausjes bestellen zoals oa: champignons saus-zoetzure saus- of met kerrysaus, of gebakken tongfilet met champignons.
Ook kun je garnalen met verschillende sausjes bestellen zoals oa: kerrysaus-tomatensaus-pikante saus-champignons saus-zoetzure saus-of garnalen met champignons.

Smakelijk eten vanavond!!

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt ook gepaneerde garnalen bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben helemaal weg van gamba's. Kun je op verschillende manieren laten bereiden. Heeft elke Chinees.
13 jaar geleden
Bij de Chinees in ons dorp hebben ze Tilapiafilet in sojasaus, Sint Jacobsvruchten met Chinese paddestoelen, gebakken zalmfilet in ketjapsaus en garnalen op zeer verschillende wijzen klaargemaakt. Gebakken zeebaarsfilet met ananas, Aziatische tongfilet in oestersaus, roergebakken talbot. Bovendien zijn er Sushi's met vis. Genoeg keuze!