Verschil Mcdonalds in engeland en in Nederland?

Is het ook zo dat ze de zelfde maten heb als in Amerika of bijvb refills

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (3)

Engeland gebruikt nog steeds niet het metrische stelsel, dus nee ze gebruiken niet de dezelfde maten. (en mayonaise bij je friet bestaat niet in de UK)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Het gebruik vh metrische stels neemt snel toe, vooral omdat het in sommige situaties inmiddels verplicht is.
In het Verenigd KoninkkrijkBritish hebben ze o.a. de
"Chicken Legend" (Kipfilet in een korstje), Deli Choices (broodjes), een Curry saus voor bij de McNuggets. En soms hebben ze andere producten met een "Engels" tintje.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mac Donalds zit over de hele wereld en hebben nergens dezelfde produkten. Elk land of staat, elk werelddeel heeft zo haar eigen eetcultuur en opdat mcDonalds alle mensen dat wil bieden wat zijn gewend zijn en dus lekker vinden, hebben zij hun produkten daarop aangepast. McDonalds heeft ook allemaal franchisenemers en dit zijn meestal ook lokale personen die weten wat de lokale bevolking gewend is te eten/drinken.

De portiegroottes zijn overal vrijwel hetzelfde, je hebt immers keus uit klein, medium en groot. Alleen in de VS zijn de kleine porties ook voor onze begrippen groot, omdat zij dat daar gewend zijn.

Om het verschil in keuze aan te geven dat tussen alleen de UK en Nederland heerst, heb ik deze links van alleen het ontbijt ;
http://www.mcdonalds.co.uk/ukhome/more-food/breakfast.html
http://www.mcdonalds.nl/producten/ontbijt

Uiteraard kan je meerdere produkten op de sites zelf ook bekijken.
amc