Het is wel een erg hippe club, wat in de praktijk betekent dat ook het deurbeleid gericht is op ‘hippe’ mensen. Ze zullen aan de deur tegen niemand zeggen: "Je bent niet hip genoeg", maar ze verzinnen wel iets anders om mensen die ze liever niet binnen hebben te weigeren. Bijvoorbeeld dat je niet aan de dress-code voldoet of dat je niet welkom bent omdat ze streven naar een gevarieerd publiek (onder dat excuus kunnen ze nagenoeg iedereen weigeren). Als zoiets gebeurt kun je het beste de eer aan jezelf houden en je erbij neerleggen.

Mocht je binnen komen, houd er dan rekening mee dat je inderdaad voornamelijk jonge, mooie, vlotte mensen ziet, die trendy gekleed zijn en als zodanig ‘hip’ te noemen zijn. Mocht je het idee hebben dat je daar niet echt tussen past, dan hangt het van jezelf af of je toch een leuke avond kunt hebben. De meesten zouden zich in zo’n situatie niet heel erg op hun gemak voelen. Maar mensen die zich helemaal niets aantrekken van wat anderen van ze vinden of denken, kunnen natuurlijk helemaal los gaan en ook een topavond hebben.