Wat doe jij als je een haartje in je eten vind? als je uit eten bent

stel je bent uit eten en er zit 1 haartje in.
haal je die er gewoon uit en eet je verder?
of roep je de ober en wil je een nieuw bord

9.5K

Het beste antwoord

Ik zou het eerst even melden, het er dan uithalen en door eten. Wel duidelijk maken dat het een keer kan gebeuren. Grote kans dat ze uit eigen initiatief met een nieuw bord komen of met een drankje van de zaak.

Ik denk op het moment dat je boos de ober roept en er tegen uitvalt en een nieuw bord eist er wel eens gekke dingen mee kunnen gebeuren. (De ober is tenslotte niet degene die het eten maakt, maar wel serveert)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies +1

Andere antwoorden (10)

Haartje er uitscheppen en dooreten.

Het stukje vlees op je bord had ook haren die gewoon weg zijn gehaald toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het haar niet van je zelf is de ober roepen

Toegevoegd na 1 minuut:
als je ergens voor betaald heb hoort het goed te zijn ook als iets te koud is ober roepen en vragen om een oplossing
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eruit vissen. En het erg smerig vinden en twijfelen of ik er niets over zou moeten zeggen.
Maar ook bang zijn dat áls ik er iets van zou zeggen dat er dan opzettelijk viezere dingen in het nieuwe eten terecht zouden komen, zoals speeksel of andere lichaamsvloeistoffen. Dus toch maar mijn mond houden.
En weten dat er toch al genetisch materiaal van de kok(s) in mijn eten zit. Zoals zweet en huidcellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk dat we gelijk aan het typen waren :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Het is ook de waarheid, helaas. :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien, want zeker weten doen we het niet....maar de angst blijft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is vaak genoeg vastgelegd met verborgen camera's.
Dus de angsten zijn terecht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar als je zo gaat beginnen panteao dan kan je maar beter ook niet bij je vrienden gaan eten. Dan gaan we doorslaan.
Dat ligt helemaal aan jezelf. Persoonlijk schep ik hem eruit en eet lekker door. Maar als die ober een eikel is kan je hem gerust terugsturen.

Weet je waarom ik alleen altijd bang ben om vervelend te doen in een restaurant wanneer ik nog moet eten? Dat ze dingen gaan uithalen in de keuken met je bord. Dat ze denken wat een kut klanten, ik nies even boven het bord voordat ik het serveer!
Daarom zeg ik niets over een haar, maar geef bijvoorbeeld 0,10 cent fooi. Dat komt ook meestal wel aan! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt ervan af hoe sterk je maag is.
Als je bijna loopt te kotsen helpt een nieuw bord ook niet meer.
Anders haartje weghalen en dooreten. Geen aandacht aan besteden, is prettiger voor je tafelgenoten anders is hun pret ook meteen bedorven.
Het is zowieso geen leuke ervaring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb bijna altijd de pech dat er een haar in mn eten zit als ik ga uit eten. Ik heb zelfs een keer de test gedaan om mijn bord te ruilen met die van mn vriendin.......en ja hoor, daar zat een haar in ;-)

Tegenwoordig zeg ik er niks meer van, gewoon eruit vissen en dooreten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Wat doe jij als je een haartje in je eten vind?
als je uit eten bent"

Minstens paniek, sensatie, bommen, granaten,
3e wereld-oorlog, dood, hel en verdoemenis;

maar dan onderdrijf ik wel....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou mijn eetlust wel enigszins bederven, maar ik denk niet dat ik er wat van zou zeggen. Stel je voor dat ze een nieuwe maaltijd gaan regelen. Dan kan ik weer een half uur wachten en ondertussen eet de rest van het gezelschap lekker door.

Zolang het maar een haartje is en geen condoom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het zelf nog nooit meegemaakt

mijn reaktie zou ook afhangen van de kwaliteit van het restaurant

is het een erg nette tent dan zal ik het wel zeggen en in een shorma tent of pizzaria kan meestal zo in de keuken kijken dus ook geen probleem

voor mij zou het dus afhangen van het restaurant waar ik eet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van een haartje in je eten krijg je echt geen enge ziektes. Persoonlijk zou ik wel even zo iets hebben van ... ahum.., maar om daar je eten voor terug te sturen vind ik wel wat overdreven. Als het een schaamhaar was, dan wel! (getver, hoe kom ik daar nou weer bij?)