Waar in Nederland kun je bicky burgers kopen?

De Belgen onder ons weten meteen waar ik het over heb ;)

Als deze overheerlijke hamburgers al te koop zijn in Nederland, waar kan ik ze dan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat? Vind je geen Bicky's in Nederland??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas niet :( echt zonde.
Computoon
11 jaar geleden
Voor wie niet weet wat het is (zoals ik): "De Bicky Burger bestaat uit een gefrituurde gehaktschijf in een zacht, geroosterd broodje met sesamzaad. Hieraan wordt een gele saus, rode saus en bruine saus toegevoegd, alsook komkommer en gefrituurde of verse ui. Het geheel wordt in een speciaal zakje of doosje verpakt." Aldus ons aller Wikipedia. Wie dit smakelijke ogende product in ons land wil aanschaffen, kan zich vervoegen bij.... eh.... dat bedrijf moet z'n actieradius toch eens wat gaan uitbreiden en aan marketing gaan doen :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor de omschrijving computoon. Ik ben zo overigens nog nooit met komkommer en verse uitjes tegengekomen. Wel augurken en altijd met gedroogde of gefrituurde (iig knapperige) uitjes. Mmm... Weet iemand de namen van die 3 sausen toevallig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het zuiden vind je ze wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@hippo, weet je ook waar precies? Ik kom wekelijks op verschillende plaatsen in Noord-Brabant, maar nog nooit een bicky burger tegen gekomen helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, als ik dat wist had ik het wel als antwoord gegeven. Ik heb het idee dat je ze in Limburg meer tegenkomt dan in Brabant.
Het is toch vrij beperkt geloof ik - de 'Maak je smaak' van Lay's chips was hier Patatje Joppie en daar Bicky Burger, dat zegt al veel...
Maar wie weet, wat niet is kan nog komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'Daar' als in 'België'. Die Lay's-wedtsrijden gaan per land, en waar in NL de Joppiesmaak won, won in België de Bickysmaak.
http://lifetoday.be/2011/12/bicky-crisp-wint-lays-wedstrijd/

Het beste antwoord

Je kunt ze eten bij cafetaria De Boslaan in Emmen. Daar wordt het geserveerd met remouladesaus, hotsaus, ketchup, gefruite ui & augurk.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duidelijk en compleet antwoord. Ik kom niet vaak in emmen, maar als ik er toevallig kom, ga ik de boslaan zeker opzoeken ;) bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (2)

De (Nederlandse) Limburgers anders ook hoor! Hier een populaire snack, en gewoon te bestellen bij de meeste snackbars en cafetaria's. Misschien ook bij de Hanos / Makro / Sligro? Al moet je dan natuurlijk weer zorgen dat je iemand kent die een pasje heeft, anders kom je daar niet binnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevallig vroeg mijn dochter zich dat ook af, vorige week. Hier in de buurt van Nijmegen zit een cafeteria die ze inderdaad op de menukaart heeft staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.