Waar in Noord-Brabant kan ik raspatat krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik betwijfeld of je het ergens kunt "krijgen" kopen moet wel lukken lijkt me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ C4th, haha. Ik wilde eerst typen: 'eten' ipv 'krijgen', maar dan krijg je vast van die flauwe antwoorden: Raspatat kun je overal in Noord-Brabant eten (want dan koop je het bijvoorbeeld ergens in Gelderland en neem je het mee naar een plaatsje in Noord-Brabant).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is raspatat?????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is zoiets niet te koop in Brabant? In de noordelijke provincies is het een begrip volgens mij..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aardappelpuree in patatvorm, dat uit een Rasmachine (= een soort pers ) komt . Schijnt wel "gezonder " te zijn dan "echte " patates frites.

Het beste antwoord

bij de carrousel in oss verdistraat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In Oudenbosch verkopen ze het snelste frietje van Nederland. De snackbar bij de Sportschool verkoopt deze in Zuid Holland zeer bekende friet. Ik heb even de naam niet bij de hand maar het is in ieder geval niet de schuiven of het Wagenhoekse.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Bierhoeve net voorbij Reusel, richting Belgische grens
In Westerhoven net voor de rotonde naar Valkenswaard.. ben de naam even kwijt..:-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Raspatat??? U bedoelt Raspoetin??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een chineze patatzaak zijn ze meestal te vinden.