Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom betaal je in sommige restaurants toeslagen?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
ronron1212
12 jaar geleden
toeslagen hoe bedoel je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gisteren in restaurant gegeten waar 17,95 euro voor n 3gangen menu betaald moest worden. Op de menukaart werden de toeslagen v 1euro per gerecht benoemd. Deze kwamen bovenop de normale prijs die geadverteerd werd. Dat lijkt me raar toch? Waarom een toeslag van 1 euro per gerecht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke "toeslagen ? waar ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond t een rare manier van mensen naar binnen lokken. De bediening kon niet eens uitleggen waar de toeslagen voor zijn!!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

je kunt er voor een laag tarief eten, wil je iets extra, bijvoorbeeld friet in plaats van aardappels, dan betaal je daar extra voor, als je dit bedoeld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar is het dan niet zo dat ze dat in een advertentie erbij moeten vermelden en niet dat je t pas ziet als je in t restaurant zit, ik voel me echt voor de gek gehouden door restaurant de ontmoeting in Oss!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hoort wel ergens vermeld te staan, op de kaart, of op de deur bij het menu, of in ieder geval gemeld te worden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding