Waar in Katwijk kan ik, zonder minimumbedrag, patat (+ kaassoufle) bestellen, waarbij het gratis bezorgd word?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna nergens denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna nergens zeg je...Misschien weet je dan net dat ene plekje waar het wel kan (a)??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken Katwijk niet ;) maar iets van 4 euro wordt niet zo snel gratis thuisbezorgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ken je Katwijk niet? Ben je nou helemaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pompiedom: het is vast moeilijk om te geloven, maar niet iedereen woont in Katwijk, en wie er niet woont zal niet weten of er zulke bezorgers zijn die jij zoekt.
Dat is wat anders dan Katwijk niet kennen als naam, weten dat die plaatsen bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Hippo: Niet alles zo serieus opnemen;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pompiedom: tuurlijk wel, ik ben Heel Erg Serieus! Heb je weleens een hippo zien lachen? ;p

Antwoorden (4)

Ik weet niet welke Katwijk je bedoelt van de drie, maar ik kan je garanderen dat er vrijwel overal minimumbedragen zijn en/of bestelkosten.
Soms zijn er geen bestelkosten als je voor een bepaald bedrag bestelt, maar dat moet je wel (veel) meer bestellen dat alleen patat en een snack.
Kijk eens op thuisbezorgd.nl en justeat.nl of er in jouw omgeving iets bezorgd wordt wat misschien de moeite waard is.
En anders moet je toch zelf op pad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3? Ik ken Katwijk in Z-Holland en Katwijk in Gelderland(?), waarbij in laatstgenoemde geen eens een supermarkt te vinden is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Katwijk aan Zee; Katwijk aan den Rijn; Katwijk Noord-Brabant (hoort bij Cuijk).
Katwijk in Suriname had ik al uitgesloten ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Katwijk aan Zee en Katwijk a/d Rijn is allebei Katwijk in Z-Holland en gewoon 1 gemeente;). Maar ik bedoelde Suriname, daarop heb ik dus nog geen antwoord:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bekend Surinaams gerecht hè, de kaassoufflé :-D Ben je nu intussen toch maar zelf wat gaan halen? Of zit je te verhongeren? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het gewoon maar op de fiets gaan halen, op de fiets een patatje halen: hoe sportief kun je zijn:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stoer :-) En gelijk wat van de calorieën verbrand ;p
Dat is onmogelijk, zelfs in Katwijk, behalve als je naast de patatzaak woont.

Voor 3,50 gaat niemand bezorgen. Meestal wordt er pas gratis bezorgd vanaf een Euro of 8. En dan nog wordt er niet veel aan verdiend. Het wordt dan alleen maar bezorgd, omdat zo'n zaak hoopt dat je de spullen zo lekker vindt, dat je de volgende keer voor 15 Euro bestelt. Dan gaan ze winst maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet welke postcode het is (waar jij zelf woont) dus ik heb de bovenste maar gekozen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Oeps, die is dus niet gratis. Ik heb even verder gezocht maar niks anders gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien bij je moeder die in de keuken staat.