Waar in Katwijk kan ik, zonder minimumbedrag, patat (+ kaassoufle) bestellen, waarbij het gratis bezorgd word?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet niet welke Katwijk je bedoelt van de drie, maar ik kan je garanderen dat er vrijwel overal minimumbedragen zijn en/of bestelkosten. Soms zijn er geen bestelkosten als je voor een bepaald bedrag bestelt, maar dat moet je wel (veel) meer bestellen dat alleen patat en een snack. Kijk eens op thuisbezorgd.nl en justeat.nl of er in jouw omgeving iets bezorgd wordt wat misschien de moeite waard is. En anders moet je toch zelf op pad

Dat is onmogelijk, zelfs in Katwijk, behalve als je naast de patatzaak woont. Voor 3,50 gaat niemand bezorgen. Meestal wordt er pas gratis bezorgd vanaf een Euro of 8. En dan nog wordt er niet veel aan verdiend. Het wordt dan alleen maar bezorgd, omdat zo'n zaak hoopt dat je de spullen zo lekker vindt, dat je de volgende keer voor 15 Euro bestelt. Dan gaan ze winst maken.

Ik weet niet welke postcode het is (waar jij zelf woont) dus ik heb de bovenste maar gekozen. Toegevoegd na 6 minuten: Oeps, die is dus niet gratis. Ik heb even verder gezocht maar niks anders gevonden.

Bronnen:
http://www.justeat.nl/restaurants-foodcent...

misschien bij je moeder die in de keuken staat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100