Omdat de "gemiddelde consument" die dat koopt blijkbaar lekker vindt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kant-en-klaar voedsel dat verkocht wordt is afgestemd op de "gemiddelde smaak". Dat is vantevoren uitgebreid getest. Als je iets naar eigen smaak wilt, moet je zelf je bammetjes smeren. (-; Is vaak ook nog gezonder....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om meer smaak te geven aan de sandwiches.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het brood zo droog is, dat de saus nodig is om de boel nog een beetje naar binnen te krijgen.
13 jaar geleden
Dat als je het teveel vindt je dat er nog altijd ervan af kan halen. Want als je het te weinig vindt, kan je er niets bij doen of een nieuw broodje kopen (en dat zou zonde zijn van je geld). Als het teveel is, kan je het er nog altijd van af schrapen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De drukknop op de flessen zijn zo ingesteld dat deze hoeveelheid saus eruit komt (slim van de sausfabriek). De medewerkers denken daar niet bij na en drukken gewoon die knop helemaal in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kant en klaar broodjes zijn droog zodat het langer meegaat , om die droogheid van die broodjes te kompreseren doen ze er extra saus op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anders is het "niet te vreten".....
Je kunt veel beter/goedkoper terecht bij een cafetaria-houder....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat vaak het brood zo droog is dat je het anders niet naar binnen krijgt